27 februarie, 2010

Review Aliens vs Predator

A trecut ceva timp de la ultimul post de acest gen. E si normal tinand cont ca nu am suportul tehnologic pentru a explora abisul colorat al jocurilor. In orice caz, am avut acces la AVP.
Povestea este asemanatoare cu cea din primele versiuni si cu cea din filme. Ai posibilitatea de a juca cu toate cele trei rase de la inceput. Cu toate acestea, eu am observat o repetitivitate la harti. E plictisitor sa parcurgi acelasi traseu mereu, chiar daca cu trei rase diferite. Jocul este scurt. Intr-o zi l-ai dovedit fara prea multe complicatii. Povestea este clara. Drumul celor trei se intalnesc in mai multe puncte dar scopurile lor difera. Marin vrea sa plece de pe planeta, Preda(torul) vrea sa vaneze si sa afle coordonatele planetei-mama a Xenomorphilor, iar Ali(e)nul incearca sa-si salveze regina dar esueaza lamentabil.
Atmosfera a avut de suferit. Teroarea si veritabila senzatie de frica pe care o resimteai in primele versiuni aici s-a diminuat dramatic. Totul devine de la un moment dat monoton si evident. Luptele in schimb sunt foarte bune. E sange, e agitatie, ai explozii, ai combo-uri spectaculoase si arme serioase.
Grafica mi s-a parut buna iar muzica decenta. Controlul personajului este bun, chiar si pentru zapacitul de Alien.
Nu am jucat multiplayer-ul dar banuiesc ca este extraordinar de distractiv.
Nu stiu ce sa zic ca si concluzie. Pe Gamespot a luat 5.5 !? Eu ii dau un 7.5 pentru incurajare.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu