07 iunie, 2010

Schimbare

Pentru mine vara s-a dus, nu mai exista, nu ma intereseaza daca ii pasa cuiva sau nu, eu nu mai sunt la fel, nu voi mai fi la fel, nu ma intereseaza de nimeni si nimic, nu ma cautati ma relaxez in lumea mea, singurul loc unde nu ma simt aratat cu degetul, privit dubios sau jignit. Da, sunt trist, intr-un final asa sunt eu, nu mai vreau sa ma ascund sau sa prefac zambete false sau sa ma chinui sa fiu ca restul turmei de dragul momentului. NU! Deschideti ochii si poate o sa vedeti lumea asa cum este de fapt: trista intr-un peisaj melancolic. Eu vad frumusete in melancolie si in linistea momentului. Vad viata in momente scurte in care natura ofera peisaje epice si nu vreau decat sa privesc si sa ma simt bine! Visez de prea multa vreme si m-am abatut de la drumul original si am ajuns in pragul disperarii pentru ce? Totul se va schimba! realitatea este de neschimbat in viata, doar pictura mai reuseste sa ii ofere o alta imagine, nu inteleg de ce se chinuie omenirea sa fie fericita atunci cand nu este nevoie. Poate de dragul vietii? Chiar credeti ca dupa moarte o sa apara in cv-ul vostru lucrul asta? Si sa ma lasati cu prietenii vostrii imaginari, nu am nevoie sa cred in figuri pe sticla ca sa traiesc impacat sau de frica cuiva, aia slabi au nevoie de asta care au creierul inghetat nefiind in stare sa realizeze singuratatea omului. Si sunt sigur ca ala care a scris biblia nu a auzit de dinozauri.

Un comentariu:

  1. Ba da, ba! El a facut dinozaurii, pacatosule! Caieste-te! Caieste-te acum! Sufletul tau poate fi salvat! Chiar asa, vrei sa mergem duminica la biserica? Cunoastem gagici si ne spalam si pacatele. (Am incercat la mall dar nu am reusit)

    RăspundețiȘtergere