23 martie, 2011

Incotro si de ce



Hai sa ne uitam la televizor impreuna la ora 19:00 sa zapam pe diverse canale de stiri. Ce observam: cutremure, razboaie, foamete, radiatii, coruptie, crime, criza banilor, criza mancarii, criza apei potabile si bineinteles moni si oana divorteaza. Ce oameni am ajuns? Unora le place sa se imbrace in latex si sa se futa in miere. Altii se izoleaza de restul lumii pe o insula intr-o locuinta luxurianta departe de civilizatia barbara. Altii isi chinuie existenta...pardon se auto-conving ca existenta lor se bazeaza pe munca lor. Unii au ajuns atat de departe ca sunt siguri ca ceea ce fac ei este adevarul. Mie imi place sa imi ratez noptile si zilele insorite stand in casa gandind design-ul unei cladiri..FALS! Ce am ajuns, oamenii ii conduc pe oameni, ii judeca, le ordona, si culmea oamenii chiar asculta :)) ma face sa rad. Nimeni nu vrea sa munceasca, societatea in care traim ne convinge ca vrem sa devenim ceva, sa aspiram la un job sau un domeniu. Pentru ce, pentru o mana de oameni care traiesc bine pe munca mea si eu sa primesc un os stiind ca eu sunt implinit pentru ca fac ceva ce imi place [brainwash]. Aiurea, bullshit! Sa-mi spui tu mie ca vrei sa iti petreci restul zilelor intr-o sclavie controlata hranita de democratia contemporana in care traim cu impresia ca iti este bine sau ca tu chiar ai nevoie de noua crema de la Oriflame, sau ca noul iPhone 5 este ceea ce iti trebuie, chiar ai nevoie de feisbuc? Serios? Cand eram mai mic eu stiu ca nu aveam nevoie decat de o masa, un pat, prieteni si parinti/ familie. De cand am nevoie de internet pe telefon sau de o varianta mai buna de Windows? Din nou: BULLSHIT! Eu stiu de ce am nevoie, nu trebuie sa imi spuna nimeni sau sa ma convinga ca vreau ceva sau e ceva in neregula cu viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu