14 ianuarie, 2010

Underground stuff part I

Stateam eu si ma gandeam...ma gandeam si ma uitam la tv si ma gandeam..ce cacat de muzica peste tot! De unde s-a strans atata rahat?! Nici Vh1 nu mai e ce a fost...mai putin friday rock jukebox si vh1 rock show mai merita atentia (mtv2 nu am avut niciodata...pacat). Cam asta e concluzia mea si mi-am zis, bah cum era pe vremuri..si am hotarat sa cotrobaiesc tube-ul de raritati. De inceputurile trupelor. De underground shit! De acolo de la mama ei de acasa fara editari mainstream. O sa incep cu Limp Bizkit, fara un motiv anume...toate au un inceput. Prin perioada 92 asa dupa grunge-ul Nirvana aparuse moda 'nu metal' asa cu stilul cocosat/ spasmatic de a te zbengui (favoritul meu...vai de nunta mea:)) si sound-ul specific de la Korn...bine zic asta ca o sa vezi mai incolo ca mai toti in perioada aia semanau dpdv zbenguitic. Hai ia si inghite ca face bine. Ah recomand niste casti bune, da bune de tot ca sa ne intelegem.






La asta finalul e prea buna gluma :)) chiar am pus botul :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu