07 iulie, 2010

Splendor in za grase

(Atentie! Urmeaza cliseu) Din seria de mareeee succes si mareee angajament "Mesaje de dincolo de sinapsa", astazi 07.07.2010, va prezentam episodul: 3 cuce la cules de cuci! Sa urmarim episodul si comentam dupa.

(Se aprinde lumina in baie, se trezesc cei care au atipit, Distonocalm si Nurofen [pentru dureri menstruale in randul publicului] sunt distribuite in sala alaturi de un delicios pahar cu apa de chiuveta)
Sunt convins ca v-a placut. Nu vreau sa par misogin dar zicala "Femeile e proaste" si-a gasit piatra de temelie.

3 comentarii:

  1. cat timp liber ai? :)) pune mana si invata lasa prostiile

    RăspundețiȘtergere
  2. da ma rog...nu-mi vine sa cred cine s-ar injosi sa faca asa reportaj...sa mor nu am idee cum poti sa gasesti toate aberatiile astea :)) esti nebun...si mai ai si bursa al drq :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa-ti povestesc ... Nu le caut eu, ele ma gasesc pe mine. Si de ce sa invat? Am terminat sesiunea. Ce aveti cu mine?!?!?!?! Ce rau v-am facut eu voua?!?!?!?!?

    RăspundețiȘtergere