19 aprilie, 2011

Reforma la blog

Reforma mă urmează de când mă ştiu eu. Nu trece un grup de două sau trei zile fără să aud acest cuvînt. Este obositor şi lipsit aproape de orice semnificaţie. Dracu' să o ieie de treabă că nu am spus trei cuvinte şi am şi ajuns în plopi, precum centrările lui Bănel Nicoliţă.
Vreau să vorbesc despre nişte schimbări care urmează să ne arunce blogul din obscuritate direct pe burtiera de la OTV sau, mai nou, Baricada TV. Nu-l angajăm pe domnul Lorin Furtună şi nu o aducem pe Oana Zăvoranu. Lucrurile sunt mai simple şi mai puţin costisitoare. În plus, colaborarea noastră cu domnul Lorin Furtună ne-ar pune în pericol continuitatea fiinţială şi matricea generică pe care animatorii noştri (peştilian-delfin galben - eu, gorilian-modificat verde - Andrei şi serpilian-luminiferic roşu - Alex) o rulează în C++, chiar acum, sub forma unui program simplificat lumesc fizic.
Aşadar, vom începe prin incendierea, în semn de protest faţă de propria noastră incompetenţă, a unei parţi tipărite din blog. Eu m-am gîndit şi la nişte cîntece patriotice sau de mahala ( Constantin Eftimiu - De eşti supărată, Balada Mareşalului, Taraful Ionel Tudorache - Căpitane de judeţ). S-ar putea să avem un pahar de colivă uitat în frigiderul lui Alex de vreo trei luni. Detaliile vor fi comunicate mai încolo.
Următorul pas presupune introducerea unui nou sistem: unul dintre noi va propune o temă în fiecare săptămînă şi fiecare îşi va exprima opiniile într-un text. Este simplu şi măsoară un grad ridicat de potenţial. Să vedem dacă ţinem pasul.
Ne auzim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu