30 mai, 2009

Mai sunt si exceptii..

Eu personal nu sunt un fan al trupelor rock aparute dupa anul 2000-2001, pentru ca pur si simplu nimic din ce am auzit si ascultat nu m-a impesionat si sunt de parere ca strutzo-camile precum Fallout Boy, Panic at the Disco, Jonas Brothers, Nickelback, si restul ratatilor imitatori fara voce de nimic nu fac nimic altceva decat sa traga in jos lumea si mai ales copii astia care acuma sunt in scoli generale si in viitor la liceu vor asculta niste pustani care se cred staruri rock doar pentru ca au o chitara in mana si canta in 3 note :| Vai de capul lor!!

In fine sa nu vorbim de dezamagirile mele muzicale...am ascultat de curand pe canalul zeu al muzicii bune VH1 o melodie..cantata de unii care cica se numesc 30 seconds to mars. Mah acuma nu stiam ce sa cred la inceput despre unii care au un nume de trupa ca asta.. dar a inceput melodia..si surpriza chiar m-a miscat un pic acolo in ureche..parca era ceva nou intr-adevar si chiar merita efortul. Acuma nu ii ridic in slavi doar spun ca baietii astia trebuiesc urmariti ca au un potential mai bun fata de ceilalti. E posibil sa ma insel nu am de unde sa stiu daca au valoare nativa in ei sau nu, las track-ul care m-a impresionat asa nitel, cred ca majoritatea ati ascultat-o dar deh eu sunt mai in urma...Si clipul e foarte frumos, sunt impresionat de imagini.

ps: o alta trupa aparuta dupa 2000 era, este Wolfmother, baietii aia sunt chiar wow!! au stilul ala Led Zeppelin in ei si l-au reprodus foarte frumos...va arat alta data;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu