31 mai, 2009

Sictirul e dama de companie

Sambata seara si nu am chef. Marele Sictir ma cuprinde asemenea unei pungi de plastic care inveleste sa zicem un kilogram de ceapa degerata. Incerc sa identific acest sictir ca fiind ceva material dar nu-mi iese. Este o chestie asa ca o basina colorata in mov-cacaniu dungat in argintiu si care pluteste in atmosfera asteptand parca victima. Parsiva treaba! Sictirul este un violator, dar un violator care foloseste un prezervativ spart si de fiecare data cand cineva naste un nou pui de sictir spune cu lacrimi in ochi: "Nu-i al meu domne. Am folosit protectie".
Ma gandesc ca el totusi poate e o femeie. Chiar ma? Ce ne facem daca sictirul este femeie? Cred ca ar fi blonda, urat vopsita de altfel, cu bartai nanau si dinti de grebla de nu-ti dai seama daca zambeste cu dinti sau daca beleste gingii. Cum o fi sa iesi in oras la o apa de robinet cu ea? Despre ce ai putea vorbi? Despre politica, despre religie, despre madulare si clitzi, despre retete oltenesti de ciorba, despre Mihaela Radulescu, despre copilul Nikitei, despre moarte, despre sapunul cu aroma de sapun, despre sistemul educational, despre foamea din lume, despre cainii vagabonti si tot asa pana te-ar viola si pe tine doamna Sictir.
Dar oare cum scapi de sictir? De ce ai nevoie? De o sticla de vischi? De un incendiu in casa? De o placinta cu dovleac? De o iesire in club sa dai din cap pe mixuri? (si vedeti ca e greu sa gasesti un mix bun) De un exorcist? De credinta? Habar n-am. O sa mai investigez si va zic eu.
Uite na si o melodie pe care sa va conectati la sictir (sa puneti 021 in fata):

Si de la doamna Sictir o poezie bonus.

Pe un drum prăfuit,
Merg bolnav si obosit,
Făr-a ştii din întamplare,
Care împarte aceea cărere.

Cărare prin deşert,
Am uitat cum e să iert,
Prea mândru ca să cer
Ajutorul lui Iupiter.

Tovaraşul meu de drum
Este Zephyrus cel bun
Care mă răcoreşte
Când Apollo străluceşte.

Mers-am pe acest drum,
Printre lavă, foc şi scrum
Până-n spate auzi
Paşi agili zi după zi.

Chipul ascuns era
O manta neagră purta,
Din spate mă apucă
Şi-n braţe mă sufocă.

Rece m-a înjunghiat,
De chin m-a descătuşat,
Din infern m-a ridicat,
Dragoste mi-a arătat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu