04 aprilie, 2010

La spovedanie 2

Eu: Vreau sa-mi spui si mie numele complet si varsta.
Gabi: Pfff.... Bazilescu Alexandru Gabriel si am 18 ani.
E: Mda. Cand ai fost ultima oara la biserica si de ce?
G: Ce intrebare e asta?!
E: Taci si raspunde!
G: Am fost ultima oara cand am aveam 14 ani. Imi scapa motivul.
E: Ti-a trecut vreodata prin minte sa furi din cutia milei?
G: Cred ca da.
E: De ce, ma, golanule?
G: Pfff.. vroiam sa stiu cum sunt buzunarele pline de maruntis.
E: Ai crezut vreodata ca ai tai sunt extraterestri?
G: Normal ca nu. De unde ai scos-o pe asta?
E: Te-am intrebat pentru ca ai tai au un OZN in parcare. Cum explici asta?
G: Nu e OZN, ma. E Logan !
(Rade el. Rad si eu. Rade si Loganul)
E: Cand ai de gand sa te tunzi?
G: Cand o sa am bani sa ma duc sa ma tund la Darta.
E: Esti fan al genului?
G: Nu. Am o legatura spirituala doar cu personajul.
E: Auzi, am o intrebare arzatoare: Cu ce mana te stergi la fund?
(Se stramba si hahaie) G: Doammnnneee, ce om!!! Cu dreapta.
E: De jos in sus sau de sus in jos?
G: De jos in sus.
E: Cati bani ai la tine acum?
G: 11.50 RON
E: Bunn. Esti bogat! Fii atent. Iti dublez suma. Ce esti dispus sa faci pentru asta?
G: 3 flotari.
E: Slabut. Totusi, e adevarat ca nu poti mai mult de 3?
G: Nu, frate, am tras de fiare. (Isi sufleca maneca) Nu vezi ce brate am.
E: World's Strongest Geek scrie pe tine. Ufff ... Care este relatia cu Bilciu?
G: Nu cred ca avem o relatie.
E: Te simti atras fizic de el?
G: Imi place freza lui de manelist. Totusi, ma simt intr-adevar atras intelectual de el. Ma fascineaza.
E: Apropo, prietena ta este mai desteapta ca tine?
G: Da.
E: Aham. Ia fii antena. Ce preferi: salata de icre sau salata de vinete?
G: Salata de vinete.
E: Animal X sau 3SE?
G: Animal X.
E: Hiena sau Horia Brenciu?
G: Horia Brenciu.
E: Mda. Transmite-le ceva admiratorilor tai.
G: Sa asculte melodia care urmeaza si sa traga seva intelepciunii din ea.

3 comentarii: