14 septembrie, 2010

Oamenii care cască ochii în oala altora, mi-l deprimă în ciorbă de zarzavat

Aşa sună varianta mea. Serios, chiar simt o depresie serioasă în ciorba ăstora. Norocul meu că am o singură astfel de zonă spre deosebire de animalele noastre de casa care au câte patru.
În dicţionarul veterinarului-marinar amator, apărut în 1458 la editura Curtea Domnească Are Ţepe Noi, ediţie princeps, ele se clasifică astfel: inghinal provă, inghinal babord, inghinal tribord şi, bineunderstood, inghinal pupă.
În aceiaşi lucrare, de deosebită importanţă pentru cultura carpato-ialomiţeano-teleormeană, se recomandă folosirea foarfecei cu patru canini (fig. 1) pentru zona inghinal provă, maşina de tuns cu lame de granit pentru zonele inghinal babord şi inghinal tribord, iar pentru zona inghinal pupă, unde nu se pupă, o cremă depilatoare cu aroma de cremşnit (fig. 2) şi efect calmant.
Eu, personal şi impersonal, sînt de acord cu cele menţionate mai sus, dar cu o completare: înainte să vă apucaţi de treabă şi să tundeţi floacele cîinelui vecinei de la etajul 6 sau bîrsana de pe pieptul lui bărbasu, luaţi-vă în gînd şi-n suflet ce spunea tov. Vladimir Ilici Lenin la întrunirea anuală a frizerilor: Tundeţi, tundeţi, tundeţi!.

p.s. Aveţi grijă şi nu faceţi abuz că ajungeţi ca dăşteptul din figura trei.
Fig. 1

Fig. 2

Fig. 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu