11 martie, 2009

Cu ochii larg inchisi

Sunt scarbit. Mie rau. E ca si cum ai incerca sa o iei la fuga da nu poti ca iti vine sa te caci. Generalizare: am auzit si cunoscut oameni care isi traiesc zilele precum orbii insa ei nu au ales sa fie asa, in schimb noi, voi, toti aleg sa mearga mai departe incruntati si respingand orice "out of the ordinary". Sustii ca esti un om normal corect? Te imbraci cum stii tu, asculti ce simti tu, faci ce vrei tu. Toti graviteaza in jurul tau dupa logica ta. Tu esti ala bun si ceilalti sunt niste prosti, dar tu? Niciodata! pai da cum sa fiu eu prost, ce sunt 'fraier' sa recunosc ca nu stiu ceva mai bine vin eu cu ideiile mele, cu logica mea si conturez lumea cu ele. Adica cum, uite eu ma imbrac normal...imi iau niste adidasi ieftini de la piata, niste blugi 'la moda', un tricou mai normal si gata, asa e normal, sa fii normal, sa traiesti normal, sa mori normal.
Defineste normal:
Impact: Cum sa asculti rock? da ce sunt eu satanist, sau rap hip pop pip pop hip..pula mea nici nu pot sa pronunt atat de aiurea e, eu stiu sa bag frumos o ceva romaneasca, un 'haus' si ceva pop romanesc. "imi place voltaj..tie nu?", "da..si loredana canta misto nu crezi?", de ce sa vreau sa scutur putin copacul vietii cand dorm atat de bine in centrul lui, ca doar sunt ala bun, ceilalti stau pe margine si nu ii inteleg.
Sugestie: daca am fi toti 'normali' asa ca tine, crezi ca asta o sa ajute pe cineva? NU!! o sa te ajute pe tine sa fii mai fericit ca ai un anturaj care te vede ca fiind ala bun care stie.

Ma uit la asta pe strada imi vine sa il omor -moarte- are parul lung de ce dracu' nu il taie sa il faca scurt asa ca mine, ce poarta pe el? aoleu!! futui mortii de roacher jegos. Langa mine un 'pokemon' d-ala pip pop..itaaa la el ce pantaloni si-a tras :)) si maica ce shalupe are in picioare numai bune de ski nautic. Mah ce mortii lui se uita asta la mine? cocalar jegos si-a dat cu gel omu, e smecher i-auite ce are in picioare: puma :)) se mai si holbeaza la blonda de langa mine. Pfff...
Cine: dar de ce sa fim asa, de ce sa vedem numai ce nu ne place sau ce ne place "pentru ca asa vreau".Dar de ce?
De ce:
Bah da tu esti prost mah nu auzi ca asa cum zic eu e bine, asa am vazut eu la tv ca e bine, toata 'lumea buna' face asa. Adica? Adica nu faci asa si nici asa pentru ca asa. Esti prost? Nu vreau sa fiu prost asa ca fac precum ceilalti ca tine, ma alaturez ideologiei Lor.

Pentru ca: asa am fost crescuti totul incepe de cand parintii te invata ce cred ei ca e bine sau rau, totul incepe de acasa. Oamenii prosti fac lucruri proaste iar aia inteligenti se autodepasesc in inteligenta intre ei.
...poate va fi si o continuare
toate la locul lor

Un comentariu: