28 martie, 2009

Paranoic de seara

E sambata, ora 8.04. Singur pe acasa pentru moment. Proiectul e gata. Dau la tv in speranta ca ma voi distra, sau macar ceva. Nimic, lume rea, cruda, fara sens, egoisti, antipatici, tv e o inventie menita sa ajute oamenii, acuma e o tampenie 80%. Cica sa sting lumina de ziua terrei, nu ma ajuta la nimic acum. Am un blog pe care pot sa scriu sa imi mai treaca.................................................................................................................... scuze am ramas fara idei, de fapt cum a spus profu: scuzele nu ajuta cu nimic faptul e deja implinit. Sunt sigur ca nu apuc 25 ani, trebuie sa cad cu blocul asta si nu o sa fie placut, foarte dureros ba chiar pana o sa ajung in alta parte, sau poate nu o sa fie nimic, cine stie? biblia? doar iti ocupa timpul ca sa nu te gandesti prea mult pe unii ii ajuta, pe mine ma ajuta altceva, poate nush......da stiu nfhh e grav. Eu credeam ca la fac se face sex in prostie, pe draq suntem romani noua ne e rusine de sex, lumea se stramba urat cand aude de futai mai ales fetele, de unde draq o fi venit ideea ca fetelor le place, cand le spun pula se uita stramb la tine si mai devii si antipatic, poate daca le spun penis ? :)))))))) Ai da-o draq ca mi-a trecut un pic nebunia, ce kkt o sa postez rahatul asta aici sa sufar de mine:))))) e mai bine acuma, bah deci m-am gandit si blogu asta prea ma obliga sa ma gandesc la el, o iau mai usor de tot de acuma. Da concluzie, mie naspa, cam obosit, o sa mor sub daramaturi, fetele o sa planga dupa mine abia atunci:))))) si cine stie.....bleah nu mai pot am scris un kkt, macar acuma ca maine nu se stie, maine iarasi o luam de la capat cu rahatul asta de oras, bah ce n-as da sa ma fi nascut undeva la deal sau munte, sa nu stie toate prostiile astea egoiste, de tineret punkist, emoist, rochist, cool de gasca, lumea buna in momentul asta nu vreau nimic! doar o lume mai buna, mai inteligenta, ma altfel nu asa, ce traim acuma e o frectie de viata, numai din carti mai citim ceva. De jocuri m-am lasat, skate nu se poate ca e scump si e rusine, doar desenul mi-a mai ramas, si altii se mira la tine de ce desenezi, pai daca asta pot. Unde poti sa te duci ? la arte o freci printre ciudati mai rau ca mine, ramane arhi MINCUUU el e zeul din romania nu? ce astia la spiru sunt prosti, de parca la mincu nu tot romani sunt. Am suparat vreo 5 fete in ultimii 4 ani cred, le-am devenit antipatic de prost ce sunt normal:))))) oufff numai scriu nimic ca dupaia raman aiurea in tramvai. Asa sa vina dimineata cu soarele stralucitor ce ma incalzeste, ce bine era daca eram la tara, simplitatea vietii ma cauta. imi trece stati calmi nu sunt asa mereu ma apuca cum va apuca si pe voi, de cele mai multe ori noaptea imi vin idei si speech-uri nebunesti prin gand, dar e greu sa le scrii. Na radule vroiai postari a la hatz na de aici. merge? in fine m-am plictis nb sa fie zile mai bune ca astea, na si un track pe care si asa nimeni nu il cugeta dar macar pot sa il aud dincand in cand. Gata maine mi-a trecut starea asta

Un comentariu:

  1. Bai mie-mi place. E bun ce draq. Si daca mi-a trecut si numele acolo e perfect :))

    RăspundețiȘtergere