24 martie, 2009

Mai schimbam ideile

Dah, deci e marti, pentru mine inseamna rahao :cursuri si seminarii imprastiate aiurea, nebunie, anarhie, fun...In fine, nu despre mine e vorba o mai fi si altii care o duc nasol martea. Asa, deci, s-a postat chillout si ambient si ne-am simtit bine si o sa mai postam, dar sa mai auzim si niste galagie de marti. Bine ca ce o sa auziti nu e galagie de betie sau idiotenie, e ceva mai cult daca stai sa citesti lyrics-ul, galagia e o forma de exprimare pe moment si poate fi si logica daca ai cap. Nu o sa mai postez acea prostie 'Ora de muzica' ca nu isi are rost sa fac teoria muzicii, ideea era sa postam, asa ca daca am deranjat lumea cu gandirile mele in legatura cu "galagia" asta, imi cer scuze, gata s-a desfintat :D. In schimb, eu personal o sa mai fac asa un comentariu pe alocuri cand mai postez asa un track/clip.

Ce avem acum: e marti, suntem nerabdatori sa ajungem acasa, poate aveti o prietena/prieten la care tineti, si m-am gandit sa postez ceva de Deftones, o trupa a carei muzica este pastrata special undeva in mine, muzica lor, vocea lui Chino are un stil unic de a se exprima si care pe mine ma incanta. Asta la inceput cand era tanar, ca vedeti voi, dupa ce combini tipetele, urletele cu soptitul si softvoice-ul timp de 6 ani prin turnee (adaugati si droguri cu bautura) ei bine iti cam futi laringele. Mda prin 94' baietii era tineri si slabi, acuma au familie, sunt grasi si vocea nu mai e la fel ca inainte dar se aseamana. Eu am mult respect pentru baieti pentru ca se tin tari, din pacate pe la sfarsitul anului 2008 basistul Chi a facut un accident de masina si e in coma de atunci incoace, starea lui fiid updatata pe blogul lor din cand in cand, ar fi trebuit sa scoata un album nou si fresh ca sound un fel de revenire spun ei, dar...

Pe scurt : veniti din California, Chino de la slab la gras si cam ragusit la voce, basistul in coma, albumul sta pe stand-by, ala de la chitara e gras de la inceput deci e ok iar tobosarul si deejayul se tin bine. le tin pumnii, mult respect, Chi sa se faca bine in curand, lumea se roaga pentru el, daca va place mai multe detalii pe wiki, iar daca nu intelegeti nimic din voce cautati un lyrics si o sa va placa, garantez ;) mai postez cand apuc ca urmeaza o nebunie care nush cand se va termina, pupix.

PS : a nu se intelege ca ii urasc pentru faptul ca au adaugat ceva kilograme in ultima vreme, era si cazul sa se intample iar asta pe unii fani ii deranjeaza si sunt nesimtiti, altceva nu mai spun, pace!

Un comentariu:

  1. Spre rusinea mea nu auzisem de ei...:p ma rog...alaturi de nu stiu cate alte multe formatii...dar suna ok chiar e ok:) si..da aveai dreptate nu se intelege mare lucru din versuri =)) ... pace

    RăspundețiȘtergere