06 noiembrie, 2009

Catalog de injuraturi

1. Injuraturi casnice:
- Sa-mi duci gunoiul!
- Sa te aspir cu aspiratorul!
- Sa-mi tragi apa!
- Sa-mi speli vasele!
- Sa-mi pui rufele pe franghie!
- Sa-mi bati covoarele!
- Sa-ti bat un cui in cap!
- Sa-ti prind degetele la usa!

2. Injuraturi culinare:
- Sa-ti fierb pipota!
- Sa te orbesc cu mustarul!
- Sa te ard cu ciorba!
- Sa mi-l vezi in ciorba!
- Sa te coc la foc mic!

3. Injuraturi de inmormantare:
- Sa-mi speli mortu'!
- Sa te strici la burta cu coliva-mi!
- Te astept sa fim vecini!
- Sa-mi usuc ciorapii pe crucea ta!
- Sa traiasca soacra ta mai mult ca tine!

4. Injuraturi cu autovehicule:
- Lua-mi-ai Dacia in brate!
- Vedea-te-as in Trabant!
- Sa-mi freci Oltcitul!

Un comentariu:

  1. -nu deschide geamu ca ramai cu el in mana
    -nu o lua pe andreea in masina ca ii perturba lu' mario atentia cand se uita in retrovozoarea pe care nu o are si intram in stalp !! =))
    -nu e oltcit ma e citroen in **** matii de neinitiat =)) e 1.5 benzina turbooo =)) :X:X :*
    -sa-mi iei faru la misto!

    RăspundețiȘtergere