04 noiembrie, 2009

G de la constiinta

Cred ca tuturor ni s-a intamplat sa-l vedem pe G-man. Nu punctul g, obsedatilor! Din punctul meu de vedere, domnul G este constiinta noastra. Ea ne urmareste mereu, imbracata intr-un costum si cu o servieta in care se afla toate greselile din trecutul nostru. Servieta este un fel de cutie a Pandorei, dar la un nivel mai personal.
De exemplu, constiinta mea este imbracata intr-un frac alb cu buline mov si cu un joben mare cu beculete. Mai are si ochelari dar nu stiu ce dioptrii are. M-am intalnit zilele trecute cu ea. Mi-a dat un raport despre faptele mele din ultimele luni si situatia este bunicica. Mai am de reparat cate ceva dar nimic important. Mi-a mai spus ca vrea o marire de salariu si niste sporuri pentru stres radioactiv, pentru parul mare si pentru intuneric. Am refuzat deoarece este criza financiara si in domeniul constiintelor. S-a suparat si m-a amenintat cu greva generala. O sa vedem cum o rezolvam.
Acum sa ascultam destainuirile unui om in legatura cu constiinta lui.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu