10 mai, 2011

iNdiferent

Conform surselor am luat 6 la schitza deci, ura! M-am bucurat cand am auzit dar nimic altceva. Nu imi arde de nimic, sunt setat sa imi vad de proiecte sa ma vad in vacanta de vara doar cu un proiect restant pentru la anu si jur ca imi voi declara fericirea oficial. In rest totul e cam douapunctebara. E o stare generala care incepe de la drumul plicticos cu tramvaiul 16, drum ce tine aproximativ 30 minute si ma lasa unde e X-ul. Imi place dar ma seaca, sa vad acelasi traseu derulandu-se precum un film.

Bla bla bla, iarasi ma plang aiurea. Multumesc vietii pana acum ca ma mentine cu un loc unde sa dorm si sa imi desfasor activitatile, o masa asigurata si o familie iubitoare. Ce sa vrei mai mult? (stim noi ce). In alte locuri oamenii se chilaresc din orice si n-au nimic. In ansamblu e trist dar cine mai sa sa se uite la imaginea de ansamblu, eh..?

Fericire garla pentru toata lumea!!!

2 comentarii:

  1. Da, intr-adevar, se intampla atatea cacaturi si nenorociri in lume incat noi ar trebuii sa fim multumiti cu ce avem. Dar pana la urma asta e conditia umana, dorinta pentru mai mult...Pana la urma daca nu iti mai doresti nimic, pentru ce mai traiesti? Evident...stim noi ce.:)) ee...imi mag pula dar o sa fiu egoist si o sa zic ca nu sunt absurd. Sa te condamn ca te plangi? haha.asta fac zilnic!

    RăspundețiȘtergere