06 mai, 2011

Reglementari

Avand in vedere revenirea triumfala pe feisbuc ma gandesc sa folosesc blogul doar pentru scris si update-uri referitoare la mine si viata in general..adica sa fie chiar un blog nu un loc de aruncat muzica aiurea. Ca sa nu ma fac de ras pe fbk o sa arunc aici 'ciudateniile' de orice fel.

Update.

Am intrat in perioada de foc a semestrului, se apropie si sesiunea si restantele si re-re draci si ca sa imi complic existenta pan' atunci mi-am propus sa abordez o idee noua pentru mine la proiectul actual si am ales sa incerc arhitectura organica...in 3d. Mare bataie de cap dar merge, greu dar merge, intr-un final sper sa iasa cum trebuie, tintesc spre un 10 :)) ftw

De povestit nu imi vine nimic interesant in minte asa ca sa nu ma intind la vorba fara rost ne auzim cand oi avea ceva de spus..

Sunt rupt de oboseala - trezit de la 6 - iar maine am schitza deci sunt pe baricade de la 8 la 17, putin probabil sa lucrez ceva azi, de fapt nu lucrez nimic, sunt rupt. Presimt ca o sa imi fac un ceai mai pe seara si ma voi culca. Pentru maine am de gandit o casa de vacanta la munte, in panta..weee poate o visez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu