13 mai, 2011

On

In sfarsit s-a dat drumul la blogger. Problema e ca aveam ieri ceva de scris dar acum nu imi mai vine..nu mai stiu sigur despre ce era vorba, ceva legat de indiferenta studentilor fata de societate si in special de guvernare. Nu are rost sa incep, cu alta ocazie poate.

Weekendu' asta nu cred ca ies din casa, multa treaba, proiecte and stuff. O sa fiu geeky si nu ma deranjeaza :D

Lucrez la doua proiecte simultan, o vila organica la munte si o scoala publica cu 8 clase. Very neat ies toate frumos. Learning new stuff is fun. Mi-am cumparat si o plansa ma gandeam ca poate mai dau o pensula sambata noapte, sa vad daca o sa fiu in atmosfera placuta deci stati cu ochii pe fbk/ blog poate postez ceva nou.

In rest multa muzica. Am cele mai tari casti ever. Le am de mai bine de 6 ani daca nu chiar mai mult, Jwin de firma, nu conteaza se aud belea, au basul curat, big like!

Nu mai pun muzica pe fbk ca nu are rost, publicul nu e pe fir cu mine :)) Eu tot gasesc muzica noua care imi face placere sa o ascult, ma consider un noncomformist la capitolul asta, nu ma incadrez in vreun gen, nu imi plac genurile, poate ca unii si-au dat seama, avand in vedere ca pun si muzica rea si usoara si de-aia de mijloc? Nu stiu vreau sa zic ca mainstream suge, follow your own path.

4 comentarii:

  1. ehh...stai linistit, oricum Feisbuc suge. Si eu trebuie sa invat weekendu asta. abia astept sa se termine, si sa dea domnu sa nu fac multe restante semestru asta ca am deja una de sem. trecut si nu vreau sa invat toata vara pentru "olimpiada de toamna".

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa da, sunt complet de acord ca mainstream e de cacat si ca trebuie sa ne gasim stilul, sa nu mai fie dictat de prostie si incultura.efectul de turma.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai dar fara olimpiada se plictiseste lumea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum inteleg de ce sunt asa de plictisit. Multumesc pentru revelatie!

    RăspundețiȘtergere