05 februarie, 2009

The Witcher Complete Review



In sfarsit, l-am terminat. Nu. Nu ma refer la dosarul meu cu subiecte de bac ci ma refer la RPG-ul The Witcher. El a aparut e drept prin 2007, dar n-am avut posibilitatea sa-l joc, din diverse motive, decat incepand din vara aceasta. Si uite asa dupa 6 luni de joc discontinuu si sporadic am reusit sa savurez momentul orgasmic al oricarui RPG si anume filmuletul de la final :D.
The Withcer are la baza un roman al scriitorului polonez Andrzej Sapkowski si a fost creat de baietii de la CD Projekt din Polonia. Tu joci rolul unui asasin mutant special creat de oameni pentru a elimina strigoi, monstri, etc si care este inviat dar isi pierde partial memoria. Ma rog, la inceput tre sa recuperezi niste secrete etc etc si cacatul se afunda pana ajungi sa participi la un razboi civil. De-a lungul jocului esti obligat sa alegi de partea cui esti. Evident ca am ales neutralitatea pentru ca toti erau niste blestemati si am decis sa-mi fac singur dreptate :)). Povestea este destul de complicata ca sa nu pomenesc si de side-questuri care sunt multe si destul de inbarligate si inzorzonate si care sunt oarecum obligatorii daca vrei sa ai level si sa termini jocul.

Ce poti face tu? Pai e simplu. Incepi cu o sabie de otel de rahao buna pentru unele bestii si oameni si apoi incet iti faci arsenal:un topor, un cutit sau o torta. Parca prin chapter 2 primesti si sabia de argint cu care omori strigoii si fantomele si etc. Inveti 5 magii care sunt mai mult sau mai putin folositoare (Igni este cea care iti trebuie cu adevarat). Iti faci potiuni singur si bombe si otrave pentru sabii. Esti dat draq cu alte cuvinte.

La gameplay e placut. Grafica este destul de generoasa, muzica este in regula (cateva melodii sunt aici ). Filmuletele si dialogurile sunt bunicele.

In mare este un joc reusit si vi-l recomand. Primeste de la mine un 9 (pe GameSpot.com a luat 8.5 :( ).



















2 comentarii:

  1. :)) pai da....si eu m-am apucat de el si tot cu reactie intarziata de vreo sapt ma tot joc...apropo de faza aia cu neutralitatea....eu m-am aliat cu muierile pana. Acum m-am culcat cu vrajitoarea aia dinafara vizimei si cu inca una de la inceput... iti dau carti de joc cu fiecare cu care te fu*i =)) deci...asta e baza :p dragut jocu :D merge cand mori de plictiseala :)) nu de asta...dar eu numai in circumstante deastea ma apuc sa ma joc.

    RăspundețiȘtergere