04 februarie, 2009

Omul se naste violent



Hai ca v-am stricat cheful de a mai zambi cateva minute. Ce sa zic, am cautat niste chestii socante ca poate ne mai trezim si noi la realitatea din lume, nu din Romania. Cu totii stim ce este in Romania. Nu ma mai misca asa ca inainte, a devenit o rutina. Asa ca am inceput sa gandesc la scara mare. Pamantul cunoscut ca Terra, (o mai avea si alte denumiri) de ce suntem noi atat de protejati fata de restul planetelor? De ce la noi exista conditii ca viata sa existe? De ce am aparut noi, ca intr-un final sa disparem iarasi? Ce putem face la scara globala? Nimic! Viata pe Pamant a devenit o rutina din ce in ce mai sufocanta, mai depresiva. Razboiul, politica, economia, viata "moderna", ziarele, vedetele, starrurile, ce reprezinta ele de fapt? O preocupare fara viitor cred eu. Singurii oameni de pe aceasta planeta care doar incearca sa gandeasca la scara masiva sunt cei ce lucreaza in domeniul spatiului, ai universului, aia de la MIT, NASA, SETI, si celelate programe menite sa ajute la descoperirea frontierelor din afara acestei bile nenorocite. Oamenii care au iesit in spatiu, cosmonautii, aia au vazut o alta dimensiune a vietii, eu unul asta as vedea. Masivitatea epica a Universului te pune pe ganduri multa vreme si nu reusesti sa ii dai de cap, nu cred ca o sa reusim vreodata. Noi suntem putini, sunt si mai putini cei pe care ii preocupa, iar universul e mare, imens, gigantic, nu are limite. Am vazut un maraton pe Nat Geo, recunosc, ma las purtat de val, un maraton cu si despre spatiu pe care recunosc m-a luat prin suprindere. Eu credeam ca stiu ceva, adica ce e asa greu, o planeta cu viata, alte cateva planete ce orbiteaza in jurul unui Soare si in rest ...fenomene: asteroizi, comete, explozii solare, etc. De fapt totul e foarte complex si epic. Pfff de ce ne place noua sa ne pierdem timpul prin biserici cautand "adevarul" cand adevarul nu se afla intr-o cladire, el trebuie cautat in alta parte. Fiind student la arhitectura, mi-ar fi placut sa ma orientez spre domeniul asta, dar nu am realizat amploarea subiectului, s-au m-as fi facut "professional" skater, as strange niste bani aici as fugi in state acolo unde se afla casa mama acestei manifestari si mi-as trai viata, fara sa imi fac griji de lume. Hai ca nu mai pot, deja am un gust amar pe subiectul asta asa ca va las cu Ernie si the Cookie Monster, cand noi aveam Muppets cand eram mici ei aveau Sesame Street, enjoY, have a nice day, zambiti :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu