03 aprilie, 2009

Concluzie

Deci, Popoviciu (boss pe la securisti) s-a suparat pe Base ca prea ii facea mofturile fetelor, asa ca l-a dat in gat si Realitatea :jaap! o palma peste ceafa si e anti-basescu :)) iar antenele sunt in frenezie ca au ce discuta si dezbate. Pana Base ce s-a gandit : ia hai ca astia prea m-au spalat cu rahao, asa ca am nevoie de o diversiune.....asta e! il bag pe Gigi la parnaie un pic, sa faca asta scandal si poate lumea uita de mine:D zis si facut. Studentii cica nu mai au voie reduceri la abonamente what so ever, deci cacat sa ii sparg la bot pe astia cu criza si legile lor, si cica noi sa fim schimbarea, =)) frateeeloo ce schimbare tata crezi ca se mai poate face, noua ne place sa o ardem prin cluburi pe banii lu mami si tati, sau cel mai rau caz muncim part-time jigniti de nush ce patron pentru o suma de nimic ca sa o ardem in cluburi, tzoale si sa dam pe spate gagici ca avem telefoane Samsuge Omnia sau ca putem sa bagam si noi benzina la masina cumparata cu imprumut la banca, datorii pe capul parintilor. Ce sa mai zic de carnet, las-o bai in pizda masii la ce dracu va grabiti cu masina bah nene!!!???? unde o parchezi? ai bani sa ii bagi benzina? ulei? intretinere, ca doar nu merge asa bati din maini. Doamnee ce mult gandim, ne mai si laudam ca facem facultate la poli sau rahaturi ingineresti, olimpici la mate s.a.m.d. Sunt si exceptii dar nu despre ele vorbesc aici. Am facut Ase-ul! si ce mata vrei un premiu? dute si fa-te director de banca ca doar de-aia te-ai dus, nu? Ca aia sunt prosti sa ii scoata pe boshii bancilor si sa te bage pe tine, marsh ma acasa si spala vase!! Mai bine va ganditi cu 3 mutari inainte. Ceva de genu: tot in bucuresti o sa muncesc pe branci? tot printre tigani si tarani, iarasi bucuresti? tot aici?!!! si copii mei ce o sa faca ii duc la o scoala privata ca e mai bine?? Baaaahh geniile putzei verzi, orasul asta e mort, nu e nimic in el decat daca te-ai nascut pe relatii sau baiat de baiat bogat. Bah nu zic ca ce facultate fac eu e cea mai tare, dar acolo m-am gandit si am mai multe drumuri pe care le pot urma, si imi mai si place ce dracu!! Nu ganditi: ma duc acolo unde se plateste mai bine. FALS! platitul bine se face dupa ani buni de munca nasoala, cel putin la mine.. ani grei de cocosat spatele sa am si eu un salariu decent pe munca mea. In fine, faceti ce vreti, cu cea mai studenteasca atitudine va spun : I DON'T GIVE A FUCK! asa e, am vazut cu ochii mei si simt asta in vorbele celor din jurul meu.
Punct terminus. Base nu mai iese presedinte, nici obama al nostru (crin antonescu), osa iasa psd va jur, asta e ciclul regular la noi. Una ei, una noi si tot asa. Asa, Becali o sa fie ok e doar un scandal tabloid, criza cica se simte dar nu vad asta nicaieri, fitzele inca mai mishuna printre noi, maimutele isi fac banul imitand/pamfletizand oamenii si cica le-au crecut respectul in ochii nostri, nu si ai mei. I love balcanii, ce sa nu iti placa aici? avem de toate omulee, hai gata afara cu voi, plecati in vest cat mai departe, invatati o limba straina chiar doua de rezerva si cat mai in vest, acolo o avea si ei criminalii lor si ororile lor, dar ,macar e o alta stare intelectuala, una e cand vine tiganul si te freaca la melodie sa ii dai telu, si alta e cand vine gasca de niggeri cu uzi si pistoale si te gauresc doar de fun. Locul meu nu e aici pentru ca eu pun la suflet tot ce vad pe strada, tot ce aud, si ma roade sunt momente cand nu mai pot, locul meu nu e aici, nush in alta parte dar nu mai vreau aici, lumea ma intreaba de ce esti asa serios? pai plm cum dracu sa nu fiu cand merg pe strada si vad si aud cele mai negativiste ganduri, cele mai anormale comportamente...cum dracu vrei sa reactionez? eu nu pot, totul intra in mine, sunt slab ce rahat. Prefer sa imi rup spatele la straini decat la romani.
Si ia uite-l si pe rahatul asta, bah de unde vin astia bah nene, si copii mai asculta si prostiile lor si spun ca e tru, hai sictir in ceaunul cu smoala cu voi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu