27 aprilie, 2009

Am belit-o

Da mah copii, asa cum stiam ca se va intampla candva am avut si un mic cutremurici de update al situatii generale al orasului 'muie bucuresti'. Poate ca ne-am speriat, altii s-au panicat sau cel mai bine de aia mai 'nesimtiti' ca nu au stiut ce i-a lovit. Eu personal nu am bagat de seama tremuriciul asta mic, dar cand il vezi pe tata sub usa in 2 sec spunand ca e cutremur..m-a bagat si pe mine in starea generala de frica. Dupaia ne-am calmat :)) Starea aia, de frica, de necunoscut..e un sentiment foarte dubios, nu prea mai gandim ce trebuie pe moment, ce conteaza cel mai mult e sa iei in brate pe cei mai apropiati de tine si sa sperati si rugati foarte in cunostinta de cauza. Nu am facut asta acuma, dar la ala de acum cativa ani de a tinut mai mult si l-au simtit toti oricat de nesimtit ar fi, eh atunci da. Ce a urmat e caterinca:)) televizoarele pline de prostii debitate de oameni care erau prin masina sau avion si de unde draq sa stie aia ceva...doamnee daca era dezastru (si o sa fie) astia habar nu au de nimic!

Asta ma duce la concluzia ca de fapt nimeni care lucreaza in specialitate nu stie nimic despre cand va avea loc un cutremur...pentru ca nu poti sa stii, exista tehnici in care nu se investesc banii, dar degeaba. V-am mai spus tineti-va bine de cei de pe langa voi si sperati, pentru ca nimeni nu va spune nimic nici inainte si nici dupa... Asa, acuma eu sunt convins ca daca e sa o luam statistic peste o luna ar trebui sa ne ducem draq de tot, daca e sa o luam cu pareri personale eu zic ca peste 2 ani o sfeclim. In fine si daca e sa mori mai bine e sa mori rapid gen sa iti cada ceva in cap...nu simti nici durere si nici nu stii. Hai gata, trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa o intelegem.
Acuma inapoi la viata buna :D funny and cool : Blur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu