05 aprilie, 2009

Nu este vina noastra

Dupa ce saptamana trecuta am citit scrisoarea aceea care circula pe net de la Tudor Chirila (pare-mi-se ca asa il cheama nush) am zis ca o sa prezint un comentariu.
Da domne situatia tarisoarei noastre este de kkt si viitorul este evident unul mai putin stralucit. Bineinteles nu ma refer doar la situatia economica eu vorbesc aici despre situatia sociala, culturala si chiar spirituala.
Citeam saptamana trecuta ca in Lituania daca nu ma insel gradul de analfabetism la copii de sub 12 ani este de 5% iar in Romania de 45%. E jale mare. Mare de tot. Dar va intreb a cui este vina? De ce am ajuns asa si de ce vom ajunge si mai rau?
Toata lumea trecuta de o anumita varsta spune ca suntem o generatie de rahat, de prosti, de hoti si smecherasi, de incompetenti cu facultati si diplome platite, cu alte cuvinte un esec al evolutiei. Mai ramane sa spuna ca nu suntem copii lor si ca ne-au gasit pe toti la ghena si de mila ne-au infiat.
Sunt niste lasi care-si cauta scuze penibile. Este vina lor. Noi suntem rezultatul incompetentei lor. Spune-mi ce copil cresti ca sa-ti spun cine esti. Degeaba isi cauta scuze. Sa se uite bine la noi si sa vada esecul lor, prostia lor, tampenia lor si dobitocia lor. Sincer nu ma astept sa recunoasca asta. Unii au facut-o si inteleg ca e vina lor ca nu au actionat cand trebuie. Nu suntem noi vinovati pentru ca ei au creat aceasta societate tampita si perversa. Nu noi am inventat hotia, nepotismele, curvasaraia. Ele erau deja aici numai ca noi am fost extrem de influentati de cantitatiile imense in care ei le-au produs.

In concluzie, daca se mai intampla sa auziti pe unu sau pe altu cu expresia "generatiile astea de azi ...." va rog frumos sa-i explicati ca generatia aceasta nu este vinovata pentru calitatea sa ci cei care au creat-o sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu