16 aprilie, 2009

Din subsol - Cap de Radio

Mah copii stiu ca majotitatea nu asculta muzica grea, complexa, preferati ceva mai pop, house, manelo...plm si eus sunt down cu pop-ul si chiar si cu hip-hopul :)) Nu serios, le am si pe astea dar nu cred ca merita o atentie deosebita din partea mea, sau a lumii pentru ca...sunt prea multe motive. Nu mai vreau sa debitez pe aici principii de genul, asa ca doar va spun : pe iutub Cap de Radio sunt SINGURII care au 4 concerte full de 50-60-120 si ceva de minute, 3 dintre ele sunt si hd ceea ce pur si simplu ma face si mai fericit si mai convins, deci pe sistemul microbist :cine pe primul loc, Radiohead e!! :)) In fine deci sa am la dispozitia mea concerte geniale plus torrentul atasat, asta arata ce oameni sunt cei care asculta. Genial. Sa vina si pe la romani ca m-am saturat de Depeche Mode in plm...

O sa le postez si pe celelalte dar toate la timpul lor, cum azi dimineata m-am trezit intr-un anumit mood, performanta asta live mi-a venit in minte ca atmosfera, hai baftaleo si incercati macar sa urmariti ceva din el si poate sa si descifrati ce se 'intampla' acolo...Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu