30 iunie, 2009

Ce am pierdut! Limp Bizkit in Bucuresti!

Damn! Ce trist! Trupa mea favorita de pe vremea liceului a venit la mine acasa si eu am ratat evenimentul. Sincer vroiam sa ma duc dar am avut impresia ca vin mai tarziu, nu pe 28.06.2009 o zi inainte de ziua mea. Ce ratat sunt!! Pfff in fine, da doamne sa scoata albumul ala promis de multi ani si sa mai vina odata pe la noi. Acuma ma uit si eu pe tube la eveniment, se pare ca a fost destul de liber (cam 2000 hateri prin zona), ploaia a mers foarte frumos pe atmosfera, ce sa mai, eram in ambianta acolo :D Fuck it, better luck next time. Ah, si trebuie sa recunosc, noile costumatii ale chitaristului Wes Borland sunt bestiale, dar tot mi-e dor de vechiul lui alter-ego. Baaah e pentru hateri only!!! muahahahaahahahaaaaa!!! glumesc, partial, sper sa va placa :)




Le-am ales si eu pe alea 'mai bune'.

Un comentariu:

  1. a fost chiat tare concertul, chitaristul Wes Borland a facut tot concertul :)), din clipa a pus la pamant un compatriot turmentat care a reusit sa treaca de bgs. Oricum 150 de lei nu merita :))

    RăspundețiȘtergere