02 iunie, 2009

Oaza in jungla urbana..sau ghetoul modern Beverly Hills 90210

Phaa! azi de dimmineata dupa ce m-a trezit femeia de la posta (deci sunt cu capsa pusa)..nu stiam cine draq tzipa pe afara...si cand ma uit :





niste phuradei de oameni ce stau la vila in mijlocul ghetoului tei - observati contrastul situatiei - faceau baie. Ceeee dragut! Deci lumea saraca ce sta in blocuri comuniste si triste personalizate la balcoane de fiecare in parte sta si se uita la viluta asta mica (care e frumusica nu zic de rau) si la oamenii ce fac baitza in 'cada' lor personala. Eu nu am nimic cu oamenii aia (desi eu cred ca ei au ceva la cap) dar cum poti sa iti faci o vila de 2 etaje in mijlocul blocurilor, cu o piscina de vara, eu nu as putea sa ma arunc in apa stiind ca sunt privit de clasa muncitoare (muncitoare, muncitoare, dar de unde draq avem noi bani de piese noi pentru calculatoare, telefoane cu touch screen, si o masina, doua). Acuma ce sa zic si eu cam fac parte din categoria asta de oameni "saraci"..adica ce draq vreau sa joc si eu un joc next-gen, sa vad un film cu home cinema, ok si fiind tanar si student imi trebuiesc tzoale nene. Mah dar am realizat de un an incoace ca nu prea ma mai atrag nici telefoanele, nici jocurile si sa mor..am destule tzoale. Nu s-au mai investit bani in fitze de mult in casa asta, poate ca mi-am gasit o preocupare, acuma dau bani pe materiale de desenat, creioane, hartie, markere, exerimentez diferite tehnici de desen, ah si sa nu uit mai arunc banii odata la 3 luni sau chiar 4 luni pe un gel de par sau un fixativ ceva..ceva minuscul, si nu as spune ca esti fitza de dorobanti daca iti faci parul, dimpotriva. Unde ramasesem..ah da ghetoul modern. Pe langa vila asta care nu isi are locul deloc aici (noroc cu copaceii ce dau frumos vara pe gri-ul asta sters si mozolit), au mai aparut precum ciupercile dupa ploaie niste cladiri moderne si albe prin peisaj, sedii de firma, si mai multe, vile multicolore (verde, portocaliu...) deci eu, student la arhitectura (chiar si la spiru, nu conteaza numele scolii sa stiti, ci cum treci prin ea) asa, eu ma gandesc asa: ce fel de arhitect sau urbanist o fi ala care a dat ok-ul pentru asa ceva? Eu nu as putea sa colorez fatadele, intr-un proiect, in culori mai dezgustatoare ca astea, pana si culorile alea comuniste sunt mai frumoase. Si acuma finalul: arhitectii/urbanistii care si-au pus amprenta serios pe zona asta (in care mai sunt si exceptii, cum ar fi niste blocuri moderne foarte frumoase spre Babmoo incolo dar care stau in camp, fara drum) oamenii aia sunt absolventi de-ai lu Mincu taticule, pentru ca ei au varsta si experienta unde isi permit sa isi deschida birouri de arhitectura si relatii de genul. Asa ca nu o sa fac teoria facultatilor "alea bune si alea rele" pentru ca daca tu treci prin 6 ani si la final ajungi sa faci lucrari oribile, parearea mea e ca ma doare fix in cur unde ai facut tu scoala, pentru ca eu sunt mai bun ca tine, pentru ca eu mi-am dat interesul sa iasa ceva frumos la final, nu doar am trantit ceva in fuga ca sa spun 'pfiu, am scapat si de asta', nush nene poate ca eu sufar mai mult de talentul de a munci mai mult - ideea e sa nu iti iei lumea in cap dupa ce faci ceva frumos, caci dupaia esti in cadere libera nelimitata - si ce sa mai zic, astia cu mincu ar fi bine sa isi scoate arfele din cap si sa nu mai mearga cu nasul pe sus, plm toti suntem studenti, toti ar trebui sa ne sustinem si sa comunicam. Dracu sa ii ia pe toti. Oameni suntem toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu