18 decembrie, 2009

Flashback - The Quest for Identity



Wtf is this? Sa va fac briefingul: jocul a fost lansat prin 92 pentru platforme DOS, Sega, Nintendo si ce se mai gasea pe vremea aia, sub forma de dischete, aaah love em disks:D asa...povestea e aici ca sa nu mai pierd vremea traducand. Din video jocul pare usor, dar crede-ma nu este deloc, tre sa ai degete rapide, e un puzzle/platform gen Prince of Persia de pe vremea lui. Oricum cica este in cartea recordurilor ca fiind cel mai vandut joc de la francezi...lol. Eu tin minte ca am luat jocul de pe un cd compilatie 300 de jocuri (pe care inca il mai am si inca merge asa zgariat cum este el, ca l-am dat din mana in mana pe vremea aia) ce trafic mai faceam in generala:))) copiam cd-uri pe bani...compilatii de jocuri, Oborul nume de cod Colleus!! Ce vremuri..jocuri si lego la greu. Mi-a dat o lacrima...brb.......asa, am redescoperit jocul pe un site, gratis si merge, ruleaza perfect, video, sound tot tacamul masterat frumos. Il recomand cu caldura oricui, nu trebuie sa fii foarte pasionat de gaming, e un joc frumos pentru toate varstele. Daca il vrea cineva il gasiti aici. Soundul din video nu e original, nu suna asa.

2 comentarii:

  1. sincer ma facusei curios...dupa 2 min nu am mai fost asa curios :)) m-a enervat si l-am sters...dar arata destul de bine:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) are controale dubioase dar dupa 10 min m-am obisnuit si muuulta rabdare si energie pozitiva :))

    RăspundețiȘtergere