16 decembrie, 2009

Preludiu

Vine vacanta de iarna asta inseamna, cel putin in cazul meu, hibernare sanatoasa si linistita in care imi voi petrece timpul dormind cat vreau, cand vreau, gaming relaxant ocazional, televizor ocazional, poate mai citesc si eu ceva ca am tinut post tot anul, de plecat nu plec nicaieri ca nu am cu ce si nici unde deci o sa stresez blogul asta, de revelion am in meniu mici si ce draq o mai fi, pisica la cuptor :)))) Nu, cum sa imi mananc pisica..il mai pastrez o vreme :))

Preludiu la ce? La un playlist psychedelic, ambient, psytrance, numai bun de stat la caldura in contrast cu vremea rece de afara.

Am pomenit de Carbon Based Lifeforms mai demult acuma ascultam Aes Dana o trupa franceza din 2 oameni cu vreo 3 albume scoase si multe chestii pe langa gen remixuri, bonusuri..d-astea. In 2009 au scos al 3-lea album 'Leylines', who gives a fuck, asa..enjoy or suck it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu