12 decembrie, 2009

Si eu vreau sa stau...

Cu totii vrem a stam, suntem obositi de la atatea nimicuri pe care oamenii de pe planeta le clasifica drept ocupatii fara de care nu poti trai...aiureli. Am si uitat cum e sa stai degeaba, sa pierzi vremea ca o leguma facand nimic, sa stau intr-o stare de euforie relaxata fara griji, sa simt ca am o viata si ca intr-adevar fac ce vreau cu ea, asta cu dute la scoala e o doctrina ca sa te faca sa participi in continuare la imbogatirea altora, sa o duca altii mai bine pe spinarea ta, si daca as castiga o suma imensa de bani cu siguranta nu as avea nevoia sa muncesc sau sa fac ceva, m-as plimba si as trai, o viata am de ce sa o muncesc cu gandul ca imi place ca asa am fost invatat. In cinstea vremurilor bune la care visam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu