08 martie, 2010

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat Review

Recunosc ca am criticat prima etapa a jocului. Nu-mi amintesc de ce anume, dar imi retrag orice afirmatie.
De ce am avut aceasta pseudo-revelatie? Raspunsul se furiseaza in scena : S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat este foarte bun.
Nu are rost sa va povestesc despre story-line. Nu este o poveste fantastica; expozitiunea este aproape inexistenta, intriga nu-ti provoaca deliruri, punctul culminant nu te suie pe tavan, finalul este clasic, dar desfasurarea actiunii ... desfasurarea actiunii, nenica, isi merita "creditele". Grafica este buna (nu incredibila) dar , alaturi de partea auditiva, reusesc sa te mute, cu scaun cu tot, in salbaticiunea aceea. Desigur, e important sa te lasi captivat de joc. Atmosfera este infioratoare. Joci segmente bune din S.T.A.L.K.E.R. cu parul de pe spate in pozitie de drepti. Am stat vreo trei zile pana l-am terminat. Si da, am facut toate misiunile posibile.
Ceva de adaugat?! Nu neaparat, exceptand faptul ca-l recomand pentru cei care vor sa scape de viata cotidiana. Cand toti din jur te freaca la icre, instalezi S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat si te duci in salbaticiunea radioactiva de dupa Cernobil.
Nota mea este 9.5 (noua virgula cinci, noua intregi si o jumatate, nouasprezece jumatati, foarte multe sferturi).











p.s. Facusem si eu niste printscreen-uri dar nu le mai gasesc. Sorry.

Un comentariu:

  1. bah da mai faci multe reviewuri? de unde ai atata timp sa te joci??? de unde mai ai chef de jocuri frate? mie sincer orice titlu nou sau orice apare, nu ma mai atrage cu nimic

    RăspundețiȘtergere