09 iulie, 2009

Am plecat, dar nu de tot :)

Draga cititorule, plec. Imi fac bagajele si ma pregatesc sa plec in Tibet sa imi regasesc chi-ul prin invataturile calugarilor. Nu te ingrijora, spiritul meu va ramane prin preajma si voi indruma telepatic nurcile la necaz. Mda, deci nu am adunat admiratori de-a lungul acestei scurte experiente minunate, la care nu ma pricep si nu am iscusinta necesara si nici materie cenusie destula sa trezesc o scanteie in cineva, am primit atatea impresii 'lasa-ne' ca nici nu mai stiu altceva, e pacat, initial eu am vrut sa va fac cunostinta cu 'prietenii' mei, si cu viziunea mea asupra lumii (mai mult sau mai putin vazuta la tv) dar se pare ca am ajuns sa starnesc sentimente de scarba, ura si antipatie fata de mine. Fiind o demisie oficiala imi permit sa fiu dramatic :P. Cum spuneam, nu le am cu scrisul, stateam si ma uitam peste posturile mele si mi-am permis sa imi fac o autocritica, mintea ce dicteaza degetele e bolnava, scrisul este execrabil si imi da dureri de cap, ideea in sine e stricata de la bun inceput, comentariile sunt rare iar impresiile dupa cum spuneam. Tot ce scriam si postam eu este luat in deradere, e neserios, are o statura de infantilism tamp, vorbe ilogice debitate de un om care nu a citit multe carti (nu am nicio scuza pentru asta), o obsesie continua pentru Radiohead (fiecare are o trupa favorita, nu inteleg de ce sunt judecat pentru asta), un om fricos de neinteles ce traieste in lumea lui fantezista. Deci, nu imi place blogareala, nu stiu sa transmit mesaje, si sunt dea dreptul patetic (pauza de ras). Acuma ma simt liber, nu am nicio responsabilitate pot sa imi vad de ale mele in continuare :) Hai fiti liberi, vedeti-va de treaba, urmariti blogul caci se pricep altii sa scrie cum trebuie si sa povesteasca, ma duc sa imi eliberez biroul (capsatorul si cana sunt ale mele bah :)) ) taxiul ma asteapta jos, biletul de avion il am...gata am plecat! Ah era sa uit, imi cer scuze fata de domnul pe care l-am jignit mai de curand, nu am vrut sa fiu nesimtit dar am fost provocat, poate din greseala, i dunno, shit happens (si Sirji asta cam pune paie pe foc :)) il stiu eu, il amuza), in fine v-as mai pune niste muzica dar nu cred ca ar fi cazul, desi...hai sa las un link asa neobservat (nu cred ca are legatura cu plecarea, dar aveam o gramada de planuri, vroiam sa va arat o gramada de chestii care mie mi se par fascinante si interesante..eh asta e, cand nu ai cu cine..nu ai cu cine, e o melodie de pe vremea cand erau tineri si puri si nevinovati si minunati si inca sunt, de-asta ii iubesc :x) http://www.dailymotion.com/relevance/search/radiohead+you+acoustic/video/x16iq7_radiohead-you-acoustic-mtv-studios_music
prefer Dailymotion deoarece calitatea sunetului este peste tube iar HQ este sublim. In fine, sa imi fie tarana usoara, numai bine si sanatate, vorbe bune si iubire, nu va pup ca sunt bolnav :P Don't worry be happy, hakuna matata, asta il las pe video! Sa aveti inspiratie nurcilor! Pa!

2 comentarii:

  1. dk puneam eu melodia hakuna matata eram penibila...uite k tu nu esti...nu0i corect :((
    ps:continua sa ti scrii prostiile ...noi ce mai comentam dupa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Spiritul lui Andrei9 iulie 2009 la 11:43

    'I don't know what the key to succes is, but the key to failure is trying to please everyone'...wuuussaaa

    RăspundețiȘtergere