04 iulie, 2009

Teleport!!...wait, what?

Totul incepe pe la 9.30.....Sau la 5, ca pe atunci m-am intalnit cu colegul A.
-Omule hai k in seara o sa fim.....=))
-Da ma da...acusi se fac.
Sigur ca da, cica trebuia sa fim la 10 acolo. Lasa dude ca e timp(tick tack).
~liniste totala~
Mah, ar trebui sa plecam:)), cacat, a inceput panica ne mobilizam noi in 20 de min.
-Cu ce mergem?(se aude o voce din spate)
-TAXIUL!; iar multimea aproba.
Ne suim noi si asteptam sa inceapa calatoria."Cum naiba am ajuns la taxiu?"
Se aud rasete, "Auzi frate? Mie imi curge sange din buza?"
Pe undeva pe aproape ne intreaba soferul unde mai exact.
Eu cautam calu pe care il vazusem la plecare.
Brusc, apare panica, mah ce naiba, asta ne invarte in cerc.
-Mai baieti. Pe aici parca era.
~holy shit asta ne duce la politie.~
-Ah, pai lasati-ne aici ca ne descurcam noi.
-Ba nu mah....mergem pana acolo; zice camaradul cazut la datorie.
Vad o masina de politie...asta mergea incet in spatele lui.
~frate asta e clar semn, am belit pla si stam la noapte intre bare~
Intr-un final ajungem. Nu intram. La 11 ne da drumu...."ma uit la ceas".
Am facut 1 ora pe drum?
Pana mea...acum dam skip, pentru mine cel putin era fast forward si low batteries.
Ora 4 si ceva:~ eram cu creierii imprastiati...mort de somn~
O idee geniala apare: Hai sa plecam!
PAC PAC
Eram deja afara, timpul trecea extrem de greu.
~dupa o plimbare, o excursie de 2 zile ajungem la Unirea, luam taxiul ajungem la safe house si ZZZzzZzZZZZzZ

A fost o zi reusita....pacat ca mi-a aruncat unu de pe scena un CD in cap si am un cucui imens.

3 comentarii: