10 iulie, 2009

uhhh...i got owned again

Uite cum si-o ia omu in freza, pentru a ....hmmm, nu conteaza.
Cand ceva pare minunat, ei bine nu este. O gluma elaborata si seaca pusa pe seama noastra menita sa ne testeze capacitatile de a ne controla sentimentele si actiunile, asta e adevaratul scop al vietii.
~trag un fum adanc~
Si acum...pe buna dreptate, multi umblam prin viata fara sa stim ce vrem si chiar daca obtinem acel "ceva" multi dintre noi nu suntem multumiti. Va exista mereu loc pentru mai mult. Eu unul renunt, nu ma mai las pacalit ,m-am suparat si e timpul sa intru in acea stare cand nimic nu e important si nu ma mai intereseaza. Ma las dus de valuri si sunt pregatit de orice, aproape orice pentru ca mereu se intampla ceva care te da pe spate. Mai am putin pana incepe vacanta, si zic ca dupa saptamana care vine merit sa ma relaxez cam doua saptamani...cel putin, sa imi eliberez mintea.

~al 2lea( realizez ca ideile mele nu se leaga)~
Ah da...vorbeam de puterea de a ne controla si de lucrurile care par la prima vedere...(nu gasesc cuvantul potrivit).Concluzia: Gandeste bine situatia inainte sa te arunci....sigur pare o idee buna la inceput dar mai incolo?
E ca si cum te-ai combina cu o tipa super buna, faci "the naughty naughty" si a2a zi te trezesti cu un inel pe deget, cu soacra in casa si femeia a pus pe ea cam o tona.
Mereu uitam sa citim si scrisul mic din josul paginii.
Asa de multe prostii de tocat si asa putin timp.CHEERS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu