02 iulie, 2009

Mancami-ati furia bah!!

Pfff cica sunt prea dramatic si sensibil nuh? Eh sa ma fut eu pe pareri si oameni mai buni social ca mine, ia hai sa nu mai scriu eu despre mine nu? Hai sa fiu si eu pe sistemul atitudine de cartier sarac scuipand seminte folosind pula la fiecare 3 cuvinte plus un ras de roata stricata si zambete tampe. Ce atata arta si muzica nu? Toata lumea sa gandeasca in afara cutiei in cutie corect? Nu esti cu noi, esti prost, hai sictir de artisti inchipuiti, la munca cu voi viermilor!
Daca nu dai play du-te si freaca tastatura in alta parte.

Si nu mai folosesc youtube-ul, m-am saturat de el, nici macar nu are o logica numele!

4 comentarii:

  1. ba are...
    YOU adica tu si TUBE care inseamna TV adica tu la tv...a fost facut pt ca oamenii sa-si puna filmulete cu ce fac ei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietene, eu zic sa te calmezi. In primu rand nu injura tu lumea pe blog, daca sti intr-adevar baiat poti sa injuri in fata. In al doilea rand eu sunr unul dintre cei care au zis ce au zis si tin sa te anunt ca nu e frumos ce faci, ca eu cel putin nu te-am injurat, doar mi-am exprimat o opinie si din moment ce ti-ai facut blog asteapta-te la opinii bai "artistule". In ultimul rand te-ai cam facut singur de maro avand in vedere faptul ca te-ai lasat atacat de opiniile oamenilor, le-ai cam dat dreptate si apropo chiar nu stiu la cine faci aluzie cu atitudinea de cartier sarac scuipand seminte. Daca mai ai ceva de zis macar ai bunul simt sa imi zici si mie si tuturor celorlalti in fata in loc sa t ascunzi dupa tastatura, ar trebui sa fi multumit ca iti citeste lumea blogu' bai baiatule, in loc sa t plangi atata. Cere-i lui sirji id-ul meu daca vrei naparat sa imi zici ceva. Te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda. Urmeaza sa-i propui sa va intalniti in parcare la Cora ca sa aranjati opiniile. Sunteti ca niste copii de aia mici. "Mamiiii ionel a spart vaza! Dar mamiiii gigel m-a impins !" Vedeti-va de treaba si gata. Aveti dreptul la opinie si aveti dreptul sa contestati respectiva opinie. Poate cine stie apare ceva bun din critica asta. Oricum va zic doar atat : Cel mai destept cedeaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai tipule linistit ca nu il chem in nicio parcare ca nu sunt vreun cocalar sa vin cu baietii sa dau 2 telefoane sa vina 3 elicoptere, nici nu se punea problema pur si simplu m-a deranjat faptul ca gestul pe care l-a facut si i-am zis ca poate sa imi zica in fata ce are de zis, sa dea dovada de maturitate. In fine, am inteles ideea, si am inteles si ce zici tu, Adrian si iti dau dreptate. Sper doar sa fi inteles si prietenul nostru ceva din toata treaba asta.

    RăspundețiȘtergere