18 iulie, 2009

Destainuiri....


Surprinzator parintii mei s-au impacat rapid cu gandul ca sunt 1/2 rastafari in ceea ce priveste modul lor de viata, stiti la ce ma refer. Pe de alta parte bunicii au inceput sa faca urat....mda asa sunt varstnicii , si mereu baga faza cu mersul la biserica. Ceea ce ma aduce la subiectul principal: discutia mea cu ei.
Dumnezeu e acelasi, diferenta sta in mintea omului si in modul lui de viata. Religia de-a lungul timpului s-a transformat dar are aceeasi radacina.
Ceea ce fac e un pacat; asta zic ei. Dar in Biblie nu zice nimic de acest lucru iar in Vechiul Testament...va las pe voi sa descoperiti, totul tine de interpretare.
Dar tot nu e bine pentru ca asa vor ei ,cam greu de schimbat mentalitatea o data ce ti se pune pata.
Am lamurit partea cu religia?Daca nu... puteti sa imi puneti intrebari sa va raspund cu mare drag:D
Urmeaza partea legala.Cate persoane mor deoarece s-au suit la volan beti sau au omorat pe cineva?Cati mor din cauza supradozelor?
Nu vorbesc de legalizare, doar ca pedepsele pentru posesie si consum in cazul plantelor sunt aceleasi ca pentru cocaina sau alte chimicale.

5:17 "Better is a dinner of herbs where love is, than a stalled ox and hatred therewith."
104:14 "He causeth the grass to grow for the cattle, and herb for the service of man."

Ceea ce a fost creat de El e bun pentru om, se pare ca ceea ce creaza omul nu e asa de bun.
Sa fim sinceri cand esti fumat iti vine sa te urci in masina,sa omori pe cineva?..eu nu pot nici sa ma ridic si incep sa aberez pe diferite subiecte mai mult sau mai putin interesante, ma enerveaza panica asta cu gaborii si imi strica toata perioada de relaxare.

5 comentarii:

  1. Spiritul lui Andrei18 iulie 2009 la 09:40

    Dar sa nu uitam faptul ca americanii sunt cele mai tampe si grase fiinte de pe planeta, nu inteleg de ce copii au ca model omul fumat...poate ca filmele i-au facut sa fie hip hop si cool, e bine sa incerci dar sa nu devina o aspiratie sau un mod de a trai, parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Americanii schimba transforma orice int-un model, de aici si stereoptipul al tipului pletos care sta cu cuiu in gura si se crede cul...exact ca un cocalar.Eu ziceam de Rastafari si ce implica lumea lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca nu incepem iar discutia asta cu religia ca iar ma apuca damblaua si va reduc toate crezurile la sinapse neocortexale si control hipotalamic ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe deasupra imi mai sare si lumea in cap ca de ce am spus aia ca de ce nu am spus aia si ca ce am eu cu biserica ca dumnezeu ne ajuta ca sunt un prost ca nu cred etc etc etc ...

    RăspundețiȘtergere
  5. woow adi...chill:)) nu sare nimeni pe tine>:D< fiecare cu credintele lui:P

    RăspundețiȘtergere