02 august, 2009

Back in black

Buya people! Stateam si ma gandeam eu asa meditand in Tibet si mi-am zis ca a venit timpul, e de ajuns! Vazand ca se absenteaza nemotivat prin zona si totusi lumea e cu ochii pe noi am zis: ce draq!? Si uite asa marele visator cu capul in nori s-a intors muahaha:)) si sunt mai nepasator ca niciodata de parerile lumii (dar nu excentric..sper). La zi: starea basistului Chi Cheng (Deftones) e aceeasi, in coma, spitalizat din pacate, update-uri privind starea lui de sanatate se gasesc aici e un site dedicat special pentru el, mie unu imi pare foarte foarte rau pentru situatie, muzica Deftones e prea frumoasa ca sa fie doborata de un astfel de eveniment tragic, trupa merge mai departe, lumea se roaga, eu sper ca totul sa fie bine, ca lucrurile sa revina la normal si sa nu cedeze. Radiohead sunt in studio si lucreaza la viitorul album, Blur s-au reunit si au cantat la Glastonbury 2009 (check the tube), eu unu se pare ca am trecut in anul II, desi ma freaca 2 restante ce stau sa vina:( pe 2 septembrie mai bag o fisa la 'zeul zeilor' din Bucuresti, Mincu (pauza de ras)...pana incepe scoala bagam party-uri, iesiri, prieteni, wassup n' stuff! Poate ies si eu din orasul asta pan atunci, voi vedea. Si pe viitor urmeaza posturi tipice mie :)) cat mai multe! Regele a murit, traiasca regele!

HQ means High Quality (your choice), Minerva: Minerva este numele roman al zeiţei numite de greci Pallas Athena. Aceasta era zeiţa înţelepciunii şi a războiului drept (spre deosebire de Ares, zeul războiului nedrept şi al violenţei) al medicinii si al doctorilor. S-a născut din capul lui Jupiter / Zeus după ce mama ei a fost înghiţită de către acesta şi a ales să rămână pe veci fecioară. Este de asemenea zeiţa artelor şi a meşteşugurilor, inventatoarea muzicii, patronând deopotrivă mobilitatea minţii, era pentru romani şi inventatoarea construcţiilor navale. (wikipedia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu