13 august, 2009

In loc de neatza


M-am trezit foarte prost. Am o stare naspa, ma doare capul si cand m-am ridicat din pat m-a luat o ameteala pe care si acum o mai am. Nush de ce, poate din cauza ca am stat 2 ore jumate in soare..? Posibil, dar ma simt de parca am baut toata noaptea. Tocmai mi-am terminat de baut ceaiul..acuma ma doare si burta un pic. Ce draq ma simt asa rau? M-am gandit sa dau drumul la pc poate daca scriu si vad ecranul imi revin un pic. M-am mai trezit si tarziu la 11 fara un sfert! Crap! De obicei la 8 si ceva sunt in picioare. Doamne ce ma doare capul! Ce mi-as dori sa nu fiu singur, sa ma trezesc langa o fata in casa mea, si care sa stea lanaga mine, sa aibe grija de mine...Diminetile sunt nasoale, e cam aceeasi stare pe care o ai cand te nasti: nu vezi nimic, abia incerci sa te ridici si sa mergi, de vorbit abia scot 2 cuvinte 'da-te...baie'. Ceaiul a fost bun, nu ma mai doare burta, alarma falsa (poate erau niste gaze ramase de aseara, nu miros nimic...inca). Ascultam Blur in timp ce scriam si acum ascultati si voi. Ma intreb de ce ii spune 'Caramel'? O fi vorba de sentimentul pe care il ai cand mesteci o caramea? La inceput e tare si abia ii simti gustul, dar dupa ce se lasa devine moale si dulce. Minunat! Dar tot ma doare capul! majoritatea posturilor au legatura cu mine, poate ca sunt mai egoist asa, dar pun si posturi pentru mase, cateodata trebuie sa cred ca 'ma citeste' si pe mine cineva. Sper sa devina o zi mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu