03 septembrie, 2009

Subiecte Admitere Mincu 2009

Da copii, a fost, a trecut, eu nu m-am dus. Intr-un ultim moment de gandire si contemplare cu universul incercand sa raspund la intrebarea a fi sau a nu fi...am decis: Spiru e viitorul bai!!! :D Trecand peste asta ca nu vreau sa mai comentez nimic legat de acest aspect...ete subiectele.





Si acum parerea mea...subiectele accesibile in proportie de 90%. Gd-ul banal, subiectul 1 tipic, ala cu poezia lui Corbusier era mai de gandit asa iar cel de cultura generala..c'mooon! Prea lejer. Da in schimb lumea se plange ca au fost grele, vai de capul lor!!! Marsh cu voi de aici! :))
Pe 7 avem expozitie deci o sa ma gasiti pe acolo, trag niste poze si urmeaza sa ne clatim ochii cu ele aici. Hai noroc!

2 comentarii:

  1. sunt mai grele dekt cele de anul trecut
    anyway sunt curioasa de rezultate

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt destul de simple subiectele , dar trebuie sa le citesti de mai multe ori cu atentie si trebuie sa ai inspiratie pe moment sa le rezolvi.in rest sunt curioasa sa vad rezultatele si expozitia.dupa parerea mea tot mai frumos e la spiru .andrei welcome back!

    RăspundețiȘtergere