24 septembrie, 2009

Recomand


Eh ca tot ne apropiem de toamna si de atmosfera ei incetosata si racoroasa mi-am adus aminte ca vazui un film acum un an si ceva care mi-a placut enorm si se integra perfect in ambianta asta. The Mist se numeste si e bazat pe o carte de-a lui nenea Stephen King, the master of terror, unul dintre favoritii mei in materie de citit. Majoritatea ideilor lui Stephen par a fi realizabile si credibile, adica in timp ce vizionam filmul stateam si ma gandeam, bah daca ar fi pe bune un eveniment d-asta? Eu ce m-as face? Interesant, oare cum ar reactiona oamenii?
Cat despre finalul filmului...va las sa descoperiti :) De asemenea filmul arata adevaratele fete ale oamenilor si mentalitatea noastra ca specie. Nu va las trailer pentru ca nu mai suport ideea de trailer, eu unu in momentul asta dupa ce vad un trailer parca am impresia ca am vazut tot filmul si dispare toata distractia cand ii dau play. De exemplu am vazut atatea si atatea reclame si apropo-uri la Ice Age 3 ca atunci cand i-am dat play pe parcursul filmului am fost impotent sa ma bucur de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu