02 septembrie, 2009

un vis....sau poate doua

Ahhh si timpul e parca pe sfarsite, te asteapta un nou inceput si tu inca mai vrei sa te intorci de unde ai plecat. Astazi imi propun sa visez pentru ca in ultima vreme doar asta mai pot sa fac. Anumite persoane din arborele genealogic se plimba prin tari exotice si ultima data erau in Cuba.
Si eu baiat curios caut poze si cat mai multe informatii despre aceasta tara, ajungand la o concluzie...este un loc care trebuie vizitat si am de gand sa fac asta in viitor. Dar deocamdata pot doar sa ma gandesc cum ar fi..... Sa stau alaturi de Fidel sa fumam un trabuc sa reflectam asupra vietii in timp ce fumul se scurge incet si parca nu vrea sa se risipeasca. Sa ies pe timpul noptii si sa ascult muzica ce se canta pe strazi sa vad oameni dansand....sa boogie si eu alaturi de ei pai ce naiba :)). Daca o sa castig la loto promit ca o sa iau cam 20 de persoane acolo...ma ocup eu de viza si de formulare...doar pentru a merge cu zambetul pe buze stiind ca o sa fie o vacanta de neuitat. Ce bine e sa visezi, nu? Parca viata e mai usoara si uiti de problemele de zi cu zi....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu