16 octombrie, 2009

Discutie definitorie

andrei : da stai k joc un sah cu unu...5 minute mai dureaza
eu : aoleo
eu : hai dai mat acolo
andrei : e pe zona
andrei : e strans
andrei : e gata
.....

eu: hai sa haide
eu: dai in plm
eu: de orolaci
andrei: pnm a devenit un fel de mess mai avansat
elodia:
andrei: un hi5 rafinat
eu : otorolaci
eu : aurolaci cu otita
eu : sinocretini
eu : cretini cu sinuzita
elodia :
andrei : L)))
andrei : ototrolaci))
andrei : asta e buna
andrei : otorolaci
eu : constipochetari
andrei : stai sa ma gandesc
andrei : ceva cu constipatie
andrei : si aia de te fac la buzunare
andrei : e bun
eu : boschetari
ea : constiposchetari
andrei : aaa
andrei : boschetari cinstipati)
andrei : shit
andrei : la propriu
andrei : in latina constipatorus-boschetaurus
eu: vai sa ma cac :))
andrei : sau constipatus-boschetarus
eu : constipatorus-boschetarus
eu : cretinos-balosus
eu : vecinis manelistis
andrei : vecinos-manelistisus
eu : ce tampenii
andrei : vecinos-manelistisus-drojdierus
eu : cocalaurus dromaderus
eu : dropia de asterisc
eu : porcul spinos de colentina
andrei : :))
andrei : geez
eu : bah deci cum ar fi
eu : sa scrii o lucrare de 200 de pagini
eu : cu titlul
eu : analiza comparativa intre tiganul de rahova si cel de colentina
eu : )))))))
andrei : aoleu
andrei : :))
eu : caractere fundamentale si particulare
......

eu : ce porcari
andrei : sunt
eu : cum ar fi daca
eu : colentina siar cere independenta
eu : de romania
eu : ?
andrei : :))
andrei : un fel de monaco
andrei : sau oborul
eu : :))
andrei : oborul man
eu : da
eu : si sa declare razboi
andrei : au fortareata..halele
andrei : sa
andrei : da
cine? : impotriva rahovei
andrei : fortareata obor
eu : sa cucereasca rahova
andrei : bay sa scoata joc cu d-astea)))))
eu : da
andrei : gen aoe
andrei : civilizatia rahoveana
fas : sa faci o divizier de tigani
andrei : colentineana
eu : inarmati cu
andrei : bah+)) mor
eu : cu bate de productie ilfoveana
andrei : sa moara masa)
andrei : made in ilfov
.....

eu : rahova sa aibe un steag roz cu chestii lucioase
eu : si cu gigolo italiano pe el
eu : iar colentina o poza cu dragonu rosu
andrei : bah)
andrei : ce draq
andrei : obor legume
eu : pantelimonul cu cora
eu : aviatiei cu 5-ul
andrei : da
eu : berceni cu piata sudului
eu : bah
eu : da tei cu cine se da?
eu : cu floreasca sau cu colentina?
andrei : floreasca
tu : cu timisoara
eu : ))
andrei : :))
eu : sa fie drumul masii (referire la matasii) pe mosilor
eu : sa vina astia sa faca raiduri
....

eu : bah
ea : astia se bat
eu : si castiga
ue : voluntari
ei : ca stii au autobuzele alea de comuna voluntari
eu : si sunt un fel de cal troian
andrei : :))
.....

eul liric : stii cine ar conduce armatele lizeanului si teiului unite?
eu : capitanul nostru curajos
eu : usierul domnului

andrei : sa moara masa e EL!!!!
andrei : :))
tot eu : jesus cristo!!!
....

eu : hai ca ies
eu : pentru colentina mori!
andrei : nb
eu : nb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu