28 octombrie, 2009

In punctul mort

Sa va zic. Criza devine obsesie la mine, imi ocupa timpul si gandurile atat mie cat si familiei. E o stare generala de panica, ascunsa, dar devine tot mai rau, nu vreau sa povestesc d'ale mele depresii/ganduri/naivitati asa ca nu mai stau la povesti ca sincer mi se rupe de cine ce citeste unde citeste. Ma declar personal un suferus-drojdierus-maximus.

Aflandu-ma in aceste vremuri negricioase, sorbind seara de seara din ceaiul de fructe/verde/caspuni, cu niste biscuiti populari la 5 lei kilogramul pe post de garnitura, stateam eu asa si ascultam in casti pe semi-intuneric Nirvana. Si ziceam, ma da cine naiba sunt astia de tot sunt proslaviti? Am auzit si eu de Kurt Cobain, si 3 melodii mai difuzate din an in paste sau una mai ales excesiv la fiecare top rock de orice gen, de sunt satul de ea. Si ma gandeam eu ia sa ma documentez. La mine documentare inseamna Wikipedia + torentul cu discografie. Si ma adancesc eu acolo si ascult si citesc, ajung la concluzia ca sunt geniali, iar saracul decedat sinucigas era un super om, artist de spetza I. Pacat ca s-a sfarsit asa. Mai pe scurt am devenit un fel de admirator Nirvana. Se potriveste cu vremurile si situatia de fata. Urmeaza si alte melodii.


Nirvana - Come As You Are

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu