16 octombrie, 2009

Povestiri adevarate

Ma simt inconjurat de prosti, de fapt sunt inconjurat de prosti si dezinteresati, fara rost si fara logica in general. Oameni ce se plimba de colo-ncoace doar ca sa spuna la finalul zile 'hai ca am facut si eu ceva azi, imi merit somnul'. Offf. Copii saraci, cu nasul dupa bani si distractie, de fapt ordinea ar fi imi pierd vremea muncind ca la sfarsitul lunii sa sparg banii pe distractie si fitze curente. Daca esti tanar trebuie neaparat sa suferi de propriul tau ego de party boy/ real life chooser?! Eu acum incep usor, usor sa mai desprind cate ceva din sensul vietii pe care l-am ales. Da am ajuns in anul II, lucrurile incep sa se aglomereze, pe langa orarul si mai plin mi-am gasit si un job decent care ma tine motivat sa merg mai departe pe domeniul meu, arhitectura. Mai pe scurt fac machete :D

Nu ma plang de scoala, hell no! Abia acum incepe sa fie exact cum imi imaginam, hardcore! Da ma plang de calitatea slaba a cretivitatii si a interesului a maselor ce vin sa invete o meserie ce poate fi comparata cu medicina si teatrul din punctul meu de vedere. Adica sa recunoastem, daca vrei sa traiesti momentul de student d-ala cuprins adanc in scoala, una din astea 3 iti poate oferi o supradoza de viata. Facultati mai frumoase ca arhitectura, medicina si teatrul nu exista. Din punctul meu de vedere.

Si cum ziceam, incepe grosul dar asa cate putin, presimt un gros si mai mare pe viitor da mai intai sa ajungem acolo si mai vedem. Aaaah da, arhitectura asta la spiru este facultatea lui peste prajit intr-adevar, cladirea nu este menita sa adaposteasca ateliere de proiectare (am mai spus), de aici rezulta sali mici, coridoare inghesuite si drept urmare oameni stresati (din care fac si eu parte). Secretariatul este alcatuit din 3 amazoance, care au ca responsabilitate sa tina practic facultatea asta in picioare...fapt: imposibil. Dupa mine eu as aloca 3 secretare pe an, nu pentru toti 6!!! Si trecand peste asta organizarea este in asa fel incat te tine alert la orice zvon. In rest e frumos, depinde de fiecare student cum vrea sa treaca prin facultate.

Sunt trist in general de dezinteresul celor din jur cum spuneam si cam atat, drumul pana la facultate si inapoi este sponsorizat de ratb si timpul mediu petrecut este in jur de 30 min. Frumos nu? Avand in vedere ca pe timpul liceului faceam o ora dus si inca una intors. Payback time! Impartasesc aceste povesti in caz ca va plictisiti si/sau poate va mananca curiozitatea, nu am de unde sa stiu daca nu comentati asa ca sa nu va prind ca ma judecati :D O sa mai urmeze povestiri cand oi mai avea ce, asta a fost de inceput, sa semnalizez inceperea anului II. Momentan am de conceput o casa de la zero, trebuie sa masor cu ruleta o fantana si o poarta de om si o poarta de bou de la muzeul satului (poarta de bou e aia mai mare..ca sa treaca boul prin ea, sau in caz ca vine nea ilie beat de la carciuma sa nimereasca intrarea). O sa ma familiarizez cu un nou test numit schita de schita, un proiect in care te cheama de dimineata ti se da o tema si trebuie sa o termini pana seara, deci nu ai voie sa pleci daca nu predai (avem voie la buda, doh) si in general notele nu trec de nota 6 :)) nu stiu de ce, voi afla pe pielea mea.

Nu sufar, vin cu argumente pentru a sustine de ce facultatea de arhitectura se numara printre cele mai interesanta ca stil de viata. Cautam asa pe net, si am gasit un filmulet foarte tare si atmosferic. Imi imaginez cum traiesc alti studenti facultatea asta in alte tari mai civilizate, e foarte important colectivul, eu sustin ca anii de facultate trebuie petrecuti intr-un camin bine dotat, conform necesitatilor, departe de galagia de acasa, fara parinti pe cap, fara alte griji extracuriculare gen du gunoiul, ia paine, hraneste pisica :)) In anii astia de tinerete cuprinsi intre 20-25 ani, omul trebuie sa isi petreaca timpul concentrat pe treaba lui, stiati ca pe la varsta de 23 ani creierul uman isi atinge apogeul de gandire? Adica pana atunci creierul se dezvolta in asa hal de e tulburat de idei revolutionare/prodigiste. Dupaia foarte greu se mai scoala, interesul moare incet. Tinde spre normal. Omul se casatoreste, face copii, rutina zilnica. Nevoia de a sta la casa lui. Bine cica femeia e mai inteligenta si ea vrea mai devreme sa isi intemeieze o familie si cauta barbatul ideal...ma abtin. Concluzie: studentul trebuie sa stea departe de familie in anii de facultate, vizitele ocazionale sunt de ajuns. Si mancarea de la mama :D:D

Ziceam de un clip atmosferic. As fi vrut sincer sa fi avut sansa sau norocul sa invat la Universitatea Berkely din California.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu